dinsdag 24 januari 2017

Examens januari - februari uitgesteld

Het nieuwe jaar is niet al te goed begonnen.

Op 9 januari 2017 is Kilian op weg naar het station aangereden met zijn fiets.
Gevolg: dijbeen is lelijk gebroken.


 

Kilian is 2 weken in het ziekenhuis gebleven, had heel veel pijn.  Revalidatie pijnlijk.
Ik ging elke dag in de voor- en namiddag naar het ziekenhuis en het was quasi onmogelijk om met Amber naar Brussel te gaan om examens te doen op 13, 20 en 27 januari.

Kilian was ontslagen uit het ziekenhuis op 23 januari.
Tijdens deze 2 weken heeft Amber ook wel les gehad, maar niet evenveel als anders.

Na een bericht naar de examencommissie heb ik de beurten teruggekregen.
De examencommissie had ons ook uitgeschreven voor het examen techniek praktijk op 27 februari.
Achteraf gezien was dat wel goed, want Kilian had me de eerste paar maand constant nodig.

Wel jammer natuurlijk dat ze die 4 examens niet heeft kunnen afleggen.  Het schopt de hele examenplanning die ik in mijn hoofd had voor de andere vakken in de war.  Maar dat is ook het leven.  Je aanpassen aan onverwachte zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten