woensdag 22 augustus 2012

Een sprong in het diepe


Klik op de afbeelding om de link te volgen
Na veel tobben, zoeken, vragen stellen Confused

Ben ik nu toch zeker van mijn besluit!
Ok, het blijft afwachten en we moeten zien of alles losloopt maar ik heb nu toch met volle hart en ziel gekozen om ....
Kilian thuisonderwijs te geven!

Ja, ik weet nog niet voor de 100% hoe dit allemaal zal lopen maar ik heb er vertrouwen in! 

We gaan voor de richting ASO, in tegenstelling tot wat het CLB zei; die wilden hem in het beroeps onderwijs steken, niet dat daar iets slechts mee is maar met punten tussen de 75 en 80% kan hij toch wel meer aan.

En met thuisonderwijs is hij eindelijk van de pesters af en kan rustig leren, zonder angst voor de speeltijd.  Thuis kunnen we ook verder werken aan zijn zelfvertrouwen en zelfbeeld zodat hij kan uitgroeien tot een jonge man die vertrouwen heeft in zichzelf en in zijn eigen kunnen.


Dit doel is mij alles waard en daardoor zet ik met alle plezier mijn eigen carrière on hold.

Yes, the things you do outta love Very Happy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten